Przejdź do głównej zawartości

Kolejne tytuły Jakość Roku dla marki ActiveJet


Marka ActiveJet kolejny raz została zwycięzcą największego w Polsce konkursu jakościowego organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Nagrodę przyznano w dwóch kategoriach. Pierwsza to Jakość Roku 2009 w kategorii innowacji, druga Złota Jakość Roku – tytuł nadawany produktom, które trzeci rok z rzędu otrzymały wyróżnienie Jakość Roku
Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, papiery foto) dostępne w sklepie GiMBU.EU
Przyznanie tytułu Jakość Roku dla marki ActiveJet po raz trzeci z kolei jest dowodem

na to, że realizowana strategia dotycząca systematycznego podnoszenia jakości zarówno produktów, jak i świadczonych usług, przynosi wymierne efekty. Po raz kolejny jury konkursu doceniło starania jakie wkładamy w rozwój marki. Słuszność decyzji potwierdzają również inne rankingi, a także sami klienci, którzy coraz częściej wybierają nasze produkty, a wśród nich nagrodzone w tym roku w kategorii innowacyjność żarówki POWER CHIP LED. Są to szerokokątne żarówki typu LED ze wzmocnionym strumieniem światła. Dzięki temu nowy rodzaj LEDów można stosować nawet do pomieszczeń jako główne oświetlenie – komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.
Konkurs składał się z dwóch etapów. W pierwszym zgromadzone zostały ankiety oceniające procedury odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Ankieta weryfikowała również politykę jakości i zaangażowanie pracowników, a także stopień zadowolenia klientów, osób zatrudnionych oraz otoczenia społecznego. W drugim etapie kapituła konkursu na podstawie analizy dostarczonych materiałów dokonała ostatecznego wyboru. Podstawowym kryterium, które zadecydowało o wygranej jest projakościowe podejście do zarządzania firmą.
Prócz tytułu Jakości Roku, marka ActiveJet nagradzana jest również innymi wyróżnieniami. Tylko w ostatnim roku marka otrzymała Złoty Laur Klienta i została Liderem Marki. To dowody potwierdzające renomę i wysoką jakość jaką cieszą się produkty marki ActiveJet.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy chleb domowy z automatu

Przepis na ZDROWY chleb bez polepszaczy i tym podobnych trucizn: 0,5 l - woda 250g - mąka pszenna koszalińska typ "500" 250g - mąka pszenna typ 1850 GRAHAM 125g - mąka żytnia typ 720 50g - BIO -m ąka orkisz typ 1850 5dag - drożdże babuni suszone 1 łyżka - sól 1 łyżka - cukier dodatki - słonecznik łuskany, pestki dyni, siemię lniane, sezam łuskany, czarnuszka Wszystko wr zucamy do automatu i po 3h42min wyciągamy pachnący chlebek ważący około kilograma- samo zdrowie. Najlepsza mąka jest tu - tylko prawdziwa mąka z Młynów ze Stoisławia - żadnych hipermarketów, dyskontów itp. Taniej i zdrowiej. Chleb cebulowy z ziarnami: woda 400ml oliwa z oliwek 2,5 łyżki cebula 2 średnie pokrojone w kostkę i podsmażone na jasno na w/w oliwie z ząbkiem czosnku posiekanego - jeśli cebula jest wilgotna warto zmniejszyć ilość wody miód 2,5 łyżki sól 2 łyżeczki trochę musli (50g) mąka 660g - większość mąki pszennej chlebowej + żytnia + żytnia razowa +

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD:

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Samsung

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Samsung bezpośrednio u producenta. W związku z przejęciem zobowiązań gwarancyjnych na dyski Samsung przez firmę SEAGATE, procedura składanie reklamacji jest taka sama, jak w przypadku dysków Seagate. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (do 10 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków Samsung: