Przejdź do głównej zawartości

Godziny otwarcia sklepu przed Nowym Rokiem

Godziny otwarcia sklepu przed Nowym Rokiem:




  • 29-12-2010 środa -       11 -18


  • 30-12-2010 czwartek - 11 -18


  • 31-12-2010 piątek -      nieczynne


  • 01-01-2011 sobota -     nieczynne


  • Komentarze

    Popularne posty z tego bloga

    Najlepszy chleb domowy z automatu

    Przepis na ZDROWY chleb bez polepszaczy i tym podobnych trucizn: 0,5 l - woda 250g - mąka pszenna koszalińska typ "500" 250g - mąka pszenna typ 1850 GRAHAM 125g - mąka żytnia typ 720 50g - BIO -m ąka orkisz typ 1850 5dag - drożdże babuni suszone 1 łyżka - sól 1 łyżka - cukier dodatki - słonecznik łuskany, pestki dyni, siemię lniane, sezam łuskany, czarnuszka Wszystko wr zucamy do automatu i po 3h42min wyciągamy pachnący chlebek ważący około kilograma- samo zdrowie. Najlepsza mąka jest tu - tylko prawdziwa mąka z Młynów ze Stoisławia - żadnych hipermarketów, dyskontów itp. Taniej i zdrowiej. Chleb cebulowy z ziarnami: woda 400ml oliwa z oliwek 2,5 łyżki cebula 2 średnie pokrojone w kostkę i podsmażone na jasno na w/w oliwie z ząbkiem czosnku posiekanego - jeśli cebula jest wilgotna warto zmniejszyć ilość wody miód 2,5 łyżki sól 2 łyżeczki trochę musli (50g) mąka 660g - większość mąki pszennej chlebowej + żytnia + żytnia razowa +

    Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

    Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD:

    Jak najlepiej reklamować dysk twardy Samsung

    Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Samsung bezpośrednio u producenta. W związku z przejęciem zobowiązań gwarancyjnych na dyski Samsung przez firmę SEAGATE, procedura składanie reklamacji jest taka sama, jak w przypadku dysków Seagate. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (do 10 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków Samsung: