poniedziałek, 14 listopada 2011

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
  •  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
  •  krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),
  •  śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  •   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  •   niski koszt transportu,
  •   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
  •   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
  •   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Procedura reklamacji dysków WD:


Strona nie wymaga logowania, jedynie podania danych do odesłania reklamowanego produktu.
http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=pl
  1. Wybierz opcje wymiana dysków RMA, postępuj zgodnie z instrukcjami.
  2. Należy wydrukować etykiety, jedną nakleić na paczkę a drugą włożyć do środka paczki.
  3. Odpowiednio przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:
Universal Express Group
Ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
Tel. (48 22) 878 35 00
Fax. (48 22) 878 35 01

Brak komentarzy: