poniedziałek, 14 listopada 2011

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Seagate

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Seagate bezpośrednio u producenta.
Zalety:

  •  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
  •  krótki czas realizacji reklamacji (do 7 dni roboczych),
  •  śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  •   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  •   niski koszt transportu,
  •   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
  •   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
  •   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Procedura reklamacji dysków Seagate:


http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
  1. podczas pierwszego zgłoszenia wybierz „Dokonaj zwrotu dysku, jako gość”,
  2. sprawdź dysk programem seatools i zapisz kod błędu,
  3. Sprawdź stan gwarancji,
  4. postępuj zgodnie z instrukcjami,
  5. wypełnij adres wysyłki, oraz wszystkie pola wymagane (można się zarejestrować, ułatwi to zgłaszanie kolejnych reklamacji bez wypełniania za każdym razem danych teleadresowych),
  6. kliknij przegląd zamówienia
  7. wybierz miejsce gdzie produkt ma zostać wysłany: UPS SCS (Polska) Sp. z o.o.
    Ul. Szyszkowa 35/37
    02-285 Warszawa
    Tel. 48 22 878 36 22;
    Fax. 48 22 878 36 10
  8. Wyślij dysk zapakowany wg instrukcji z wydrukiem listy dysków.

Brak komentarzy: