Przejdź do głównej zawartości

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Samsung

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Samsung bezpośrednio u producenta.
W związku z przejęciem zobowiązań gwarancyjnych na dyski Samsung przez firmę SEAGATE, procedura składanie reklamacji jest taka sama, jak w przypadku dysków Seagate.

Zalety:

  •  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
  •  krótki czas realizacji reklamacji (do 10 dni roboczych),
  •  śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  •   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  •   niski koszt transportu,
  •   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
  •   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Procedura reklamacji dysków Samsung:


- należy otworzyć w przeglądarce internetowej stronę procedura reklamacji dysku Samsung
- przejść 5 kroków do wysyłki
- zapoznać się z informacją o sposobie pakowania i wysyłki dysków
- kliknąć na odnośnik ROZPOCZNIJ ZWROT
- zatwierdzić gwarancję na dysk

- system po zweryfikowaniu numerów seryjnych udostępni opcję zaznaczenia wybranych dysków, dla których można przydzielić RMA. Dyski, których nie da się zaznaczyć nie mogą być przyjęte przez serwis, jako gwarancyjne.
Odmowa oznaczona jest odpowiednim kodem oraz opisem np. "101 -out of warranty".
- zostanie przydzielony nr. RMA wraz z odpowiednimi dokumentami
- system jednocześnie wyśle do Państwa maila z tymi samymi dokumentami na wypadek gdyby wydruk bezpośrednio ze strony nie był możliwy
- jeden dokument należy umieścić w przesyłce z dyskami a drugi nakleić na paczce w widocznym miejscu
- paczkę należy wysłać na podany adres dowolnym spedytorem posiadającym system internetowego śledzenia przesyłek tzw. "track and trace" (TNT, DHL, UPS, FedEx itd.). Paczki przesłane np. pocztą nie zostaną przyjęte. Paczkę należy przesłać na własny koszt.
- po przyjęciu paczki i zweryfikowaniu zgodności zostanie wysłany do Państwa email z listą produktów otrzymanych
- po dokonaniu wymiany na sprawne dyski zostaną do Państwa odesłane spedycją na koszt Seagate
- system wygeneruje maila w chwili nadania paczki do Państwa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy chleb domowy z automatu

Przepis na ZDROWY chleb bez polepszaczy i tym podobnych trucizn: 0,5 l - woda 250g - mąka pszenna koszalińska typ "500" 250g - mąka pszenna typ 1850 GRAHAM 125g - mąka żytnia typ 720 50g - BIO -m ąka orkisz typ 1850 5dag - drożdże babuni suszone 1 łyżka - sól 1 łyżka - cukier dodatki - słonecznik łuskany, pestki dyni, siemię lniane, sezam łuskany, czarnuszka Wszystko wr zucamy do automatu i po 3h42min wyciągamy pachnący chlebek ważący około kilograma- samo zdrowie. Najlepsza mąka jest tu - tylko prawdziwa mąka z Młynów ze Stoisławia - żadnych hipermarketów, dyskontów itp. Taniej i zdrowiej. Chleb cebulowy z ziarnami: woda 400ml oliwa z oliwek 2,5 łyżki cebula 2 średnie pokrojone w kostkę i podsmażone na jasno na w/w oliwie z ząbkiem czosnku posiekanego - jeśli cebula jest wilgotna warto zmniejszyć ilość wody miód 2,5 łyżki sól 2 łyżeczki trochę musli (50g) mąka 660g - większość mąki pszennej chlebowej + żytnia + żytnia razowa +

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD: