Przejdź do głównej zawartości

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Samsung

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Samsung bezpośrednio u producenta.
W związku z przejęciem zobowiązań gwarancyjnych na dyski Samsung przez firmę SEAGATE, procedura składanie reklamacji jest taka sama, jak w przypadku dysków Seagate.

Zalety:

  •  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
  •  krótki czas realizacji reklamacji (do 10 dni roboczych),
  •  śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  •   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  •   niski koszt transportu,
  •   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
  •   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Procedura reklamacji dysków Samsung:


- należy otworzyć w przeglądarce internetowej stronę procedura reklamacji dysku Samsung
- przejść 5 kroków do wysyłki
- zapoznać się z informacją o sposobie pakowania i wysyłki dysków
- kliknąć na odnośnik ROZPOCZNIJ ZWROT
- zatwierdzić gwarancję na dysk

- system po zweryfikowaniu numerów seryjnych udostępni opcję zaznaczenia wybranych dysków, dla których można przydzielić RMA. Dyski, których nie da się zaznaczyć nie mogą być przyjęte przez serwis, jako gwarancyjne.
Odmowa oznaczona jest odpowiednim kodem oraz opisem np. "101 -out of warranty".
- zostanie przydzielony nr. RMA wraz z odpowiednimi dokumentami
- system jednocześnie wyśle do Państwa maila z tymi samymi dokumentami na wypadek gdyby wydruk bezpośrednio ze strony nie był możliwy
- jeden dokument należy umieścić w przesyłce z dyskami a drugi nakleić na paczce w widocznym miejscu
- paczkę należy wysłać na podany adres dowolnym spedytorem posiadającym system internetowego śledzenia przesyłek tzw. "track and trace" (TNT, DHL, UPS, FedEx itd.). Paczki przesłane np. pocztą nie zostaną przyjęte. Paczkę należy przesłać na własny koszt.
- po przyjęciu paczki i zweryfikowaniu zgodności zostanie wysłany do Państwa email z listą produktów otrzymanych
- po dokonaniu wymiany na sprawne dyski zostaną do Państwa odesłane spedycją na koszt Seagate
- system wygeneruje maila w chwili nadania paczki do Państwa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe numery telefonów do sklepu

Od dziś mamy dwa nowe numery na telefon stacjonarny do sklepu MGR&IMAR w Koszalinie:
94-344-0-331 94-716-20-01

Sprzedajemy najlepsze tusze i tonery - 2013

Sprzedajemy najlepsze tusze, tonery, kartridże, papiery foto - 2013
Potwierdzeniem jest przyznany Laur Klienta:
TOP MARKA 2013 
Zapraszamy do sklepu MGR & IMAR w Koszalinie. Zapewniamy niskie ceny ale jakość wysoką.

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD: