Przejdź do głównej zawartości

Profesjonalna klawiatura Natec Medusa2 i Zander

Jako autoryzowany dealer Natec w Koszalinie przedstawiamy Państwu nowe, profesjonalne i pełne elegancji mechaniczne klawiatury w technologii X-Scissors.
MEDUSA 2 i ZANDER to
luksusowe, ultra-płaskie klawiatury wykonane z wysokiej jakości materiałów, które nadają im eleganckiego, minimalistycznego wyglądu.
W urządzeniach wykorzystano technologie X-SCISSORS, dzięki czemu praca na klawiaturze jest bardzo cicha i precyzyjna. 
Klawisze zostały pokryte specjalną warstwą lakieru zabezpieczającą przez ścieraniem się napisów (technologia PU Coating).
Połączenie prestiżowego wyglądu z niezawodnością oraz funkcjonalnością czynią z MEDUSA 2 oraz ZANDER faworyta wśród najlepszych klawiatur na rynku.

MEDUSA 2 i ZANDER:
- elegancki, minimalistyczny design,
- niskoprofilowe i ciche klawisze wykonane w technologii X-Scissors (rozwiązanie stosowane w najlepszych laptopach),

- najlepsza klawiatura do precyzyjnej, pewnej i szybkiej pracy,
- warstwa zabezpieczająca litery i symbole na klawiszach (PU coating),
- super płaski profil klawiatury,
- klawisze w kształcie kwadratu,

- kolory czarny lub biały - występuje także wersja z podświetlonymi na niebiesko klawiszami (BACKLIGHT)- niska cena idąca w parze z wysoką jakością 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe numery telefonów do sklepu

Od dziś mamy dwa nowe numery na telefon stacjonarny do sklepu MGR&IMAR w Koszalinie:
94-344-0-331 94-716-20-01

Sprzedajemy najlepsze tusze i tonery - 2013

Sprzedajemy najlepsze tusze, tonery, kartridże, papiery foto - 2013
Potwierdzeniem jest przyznany Laur Klienta:
TOP MARKA 2013 
Zapraszamy do sklepu MGR & IMAR w Koszalinie. Zapewniamy niskie ceny ale jakość wysoką.

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD: