Przejdź do głównej zawartości

Power Walker na kłopoty z prądem

Jaki UPS dobrać do naszych potrzeb? Który z nich zapewni nam bezpieczeństwo w momencie, gdy w gniazdku zabraknie prądu?
Odpowiedź jest prosta: nawet najzwyklejszy zasilacz awaryjny uratuje naszą pracę w momencie zaniku prądu elektrycznego.
Reszta to szczegóły i wybór odpowiedniego rozwiązania w zależności od potrzeb i możliwości finansowych.

Miło nam poinformować, że sklep "MGR & IMAR" w Koszalinie został resellerem marki Power Walker! 

Power Walker to
niemiecka marka, która specjalizuje się w produkcji zasilaczy awaryjnych.
W portfolio tego producenta można znaleźć ekonomiczne UPSy offline z serii FVD, rozwiązania Line-Interactive z serii VI, VI LCD, VI RT LCD, a także zaawansowane UPSy On-Line VFI RM LCD o mocy pozornej do 10000 vA.
Ponadto Power Walker oferuje rozwiązania w zakresie modułów bateryjnych do UPSów, kart SNMP, systemów redundantnego zasilania oraz innych akcesoriów.
Wszystkie desktopowe UPSy Line Interactive oprócz gniazd komputerowych IEC C13 posiadają standardowe gniazdka 230V obowiązujące w Polsce.
Produkty marki Power Walker są objęte 2 letnią gwarancją producenta. Dotyczy to również baterii.
Typowe, małe UPSy do ochrony jednego komputera wraz z osprzętem są dostępne w sklepie.
Bardziej zaawansowane zasilacze awaryjne sprowadzamy na drugi dzień od zamówienia, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Zapewniamy wysoką, niemiecką jakość połączoną z niską, polską ceną.
Zapraszamy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe numery telefonów do sklepu

Od dziś mamy dwa nowe numery na telefon stacjonarny do sklepu MGR&IMAR w Koszalinie:
94-344-0-331 94-716-20-01

Sprzedajemy najlepsze tusze i tonery - 2013

Sprzedajemy najlepsze tusze, tonery, kartridże, papiery foto - 2013
Potwierdzeniem jest przyznany Laur Klienta:
TOP MARKA 2013 
Zapraszamy do sklepu MGR & IMAR w Koszalinie. Zapewniamy niskie ceny ale jakość wysoką.

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD: