Przejdź do głównej zawartości

Święta Wielkiej Nocy 2013

Godziny pracy sklepu MGR&IMAR w Koszalinie w okresie Świąt Wielkiej Nocy:



sobota  30.03.2013  10 – 14
niedziela  31.03.2013  nieczynne
poniedziałek  01.04.2013  nieczynne
wtorek  02.04.2013  nieczynne
środa  03.04.2013  11 - 18


Śnieg nam wszystkim popsuł szyki,
przykrył jajka i koszyki
a kurczaczkom zmarzły nóżki,
więc się tulą do rzeżuszki,
lecz choć śnieg nam pada w święta
i pogoda taka wstrętna
my święconym się dzielimy
i radości wszem życzymy..


Życzenia od zaprzyjaźnionych firm:
















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Optymalizacja Windows 7 na dysku SSD

PRZED instalacją systemu wchodzimy w BIOS komputera i ustawiamy kontroler SATA w tryb AHCIPO instalacji systemu i sterowników wystarczy uruchomić Indeks Wydajności Systemu - po teście system jest już właściwie zoptymalizowany (Otwórz aplet Informacje wydajności i narzędzia, klikając przycisk Start, a następnie Panel sterowania. W polu wyszukiwania wpisz Informacje wydajności i narzędzia, a następnie na liście wyników kliknij pozycję Informacje wydajności i narzędzia. Kliknij polecenie Klasyfikuj ten komputer.)Sprawdzamy, czy została wyłączona defragmentacja dysku SSD: klikamy START/Komputer, prawym klawiszem myszy wybieramy Właściwości dysku SSD i w zakładce narzędzia klikamy Defragmentuj. Przy dysku SSD powinna być informacja "Nigdy nie uruchamiaj"Sprawdzamy, czy została na dysku SSD wyłączona funkcja indeksowania zawartości plików - pole wyboru ma być puste w zakładce Ogólne we właściwościach dysku SSDZe względu na małą ilość miejsca na dysku SSD można wyłączyć funkcję prz…

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD:

Unboxing i test głośnika MT3145 Mobilny BOOMBOX BT 2.1

Świetna jakość dźwięku i moc w rewelacyjnej cenie? Zobacz: