Przejdź do głównej zawartości

Bezprzewodowa mała klawiatura do urządzeń przenośnych i nie tylko.

Masz dość zawodnych chińczyków z alledrogo, które czasem działają?

Przedstawiamy firmową, zgrabną klawiaturkę renomowanej firmy Gembird:


  • Precyzja i mobilność - działa z większością telefonów komórkowych, tabletami, komputerami PC, kompatybilna z odbiornikami TV i odtwarzaczami multimedialnymi
  • Zgodna z Apple, Android i Windows
  • Niski skok klawiszy (slim) czyni pisanie bardziej komfortowym
  • Dzięki zastosowaniu interfejsu radiowego Bluetooth niepotrzebny jest odbiornik dzięki czemu mamy wolne gniazdo USB
  • Bateria typu AA zapewnia do 200 godzin pracy
  • Praktyczne klawisze multimedialne
  • Dostępna w kolorze czarnym lub białym
  • Przystępna cena














Specyfikacja:
Interfejs: Bluetooth v.3.0
Ilość klawiszy: 78 szt.
Odległość robocza: do 10 m
Bateria: wymienna alkaliczna AA
Pobór mocy: 1.5V DC do 8 mA
Wymiary: 287x13 x20 mm
Waga 358 g
Temperatura pracy: 0~50 Stopni Celsjusza (Wilgotność: 20% ~ 90%)
Temperatura przechowywania: -10~60 Stopni Celsjusza (Wilgotność: 5% ~ 90%)
Wymagania systemowe:
-Windows XP/NT/Vista/7/8
-Apple: iPad, iPhone, iPod Touch i MAC OS
-Android: 3.0 i wyżej




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe numery telefonów do sklepu

Od dziś mamy dwa nowe numery na telefon stacjonarny do sklepu MGR&IMAR w Koszalinie:
94-344-0-331 94-716-20-01

Sprzedajemy najlepsze tusze i tonery - 2013

Sprzedajemy najlepsze tusze, tonery, kartridże, papiery foto - 2013
Potwierdzeniem jest przyznany Laur Klienta:
TOP MARKA 2013 
Zapraszamy do sklepu MGR & IMAR w Koszalinie. Zapewniamy niskie ceny ale jakość wysoką.

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD: