Przejdź do głównej zawartości

Godziny pracy sklepu MGR&IMAR w okresie świąteczno-noworocznym 2013

Zapraszamy do sklepu MGR&IMAR w Koszalinie w grudniu 2013roku:

Data Godziny otwarcia
sobota 14-12-2013 10-14
niedziela 15-12-2013 10-15
poniedziałek 16-12-2013 11-18
wtorek 17-12-2013 11-18
środa 18-12-2013 11-18
czwartek 19-12-2013 11-18
piątek 20-12-2013 11-18
sobota 21-12-2013 10-14
niedziela 22-12-2013 10-15
poniedziałek 23-12-2013 11-18
wtorek 24-12-2013 10-14
środa 25-12-2013 nieczynne
czwartek 26-12-2013 nieczynne
piątek 27-12-2013 11-18
sobota 28-12-2013 10-14
niedziela 29-12-2013 nieczynne
poniedziałek 30-12-2013 11-18
wtorek 31-12-2013 11-14

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy konfigurator komputera w Koszalinie

Jak złożyć tanio i dobrze komputer stacjonarny do gier, internetu, nauki, multimediów, obróbki wideo lub 3d - to proste:
Najlepszy konfigurator komputera w sklepie MGR & IMAR w Koszaliniepomoże wybrać i zmontować najlepiej dostosowany do potrzeb i możliwości komputer stacjonarny. Zapraszamy

Stosujemy najnowsze komponenty renomowanych firm w atrakcyjnej cenie.

PROMOCJA: PŁACISZ TYLKO ZA PODZESPOŁY! GRATIS: dobór częściGRATIS: dostawaGRATIS: pomoc przy montażuGRATIS: instalacja systemu Windows zakupionego u nas i jego konfiguracjaGRATIS: instalacja DARMOWEGO - pakietu biurowego, antywirusa i innych potrzebnych darmowych i legalnych programówGRATIS: aktualizacja systemu, sterowników do najnowszych wersjiGRATIS: gwarancja dwuletnia na każdy podzespół GRATIS: plomba do zaplombowania komputera (tylko dla idiotów)GRATIS: radość z długoletniego użytkowania niepowtarzalnego komputera PROMOCJA: PŁACISZ TYLKO ZA PODZESPOŁY!

Unboxing i test głośnika MT3145 Mobilny BOOMBOX BT 2.1

Świetna jakość dźwięku i moc w rewelacyjnej cenie? Zobacz:

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD: