- AP - czyli jak z sieci przewodowej zrobić bezprzewodową (WiFi) - wystarczy pudełko podłączyć kablem do gniazdka internetowego
- Router 3G- czyli jak rozdzielić internet na kilka komputerów - wystarczy wpiąć modem do USB z kartą SIM (uwaga: bez PINu!)
- WISP - czyli jak wzmocnić sygnał z odległego routera, tworząc jednocześnie prywatną sieć zabezpieczoną firewallem
Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety: reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych), śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line, większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę, niski koszt transportu, nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy, sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta, dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD:
Komentarze