Przejdź do głównej zawartości

SZLACHETNA PACZKA z MGR & IMAR


Firma MGR & IMAR, dzięki przedsięwzięciu Active ECO, zaktywizowała zbiórkę zużytych tuszów i
tonerów wśród swoich klientów.


Inicjatywa spółki wspiera ochronę środowiska, a także umożliwia przyłączenie się do projektu społecznego SZLACHETNA PACZKA.
Środki uzyskane ze sprzedaży pustych pojemników zostaną przekazane na rozwój SZLACHETNEJ PACZKI, będąc wsparciem dla kolejnych potrzebujących rodzin.

Akcja Active ECO prowadzona we współpracy ze Stowarzyszeniem WIOSNA, organizatorem SZLACHETNEJ PACZKI, polega na zbiórce zużytych tuszów i tonerów.
W sklepie MGR & IMAR w Koszalinie mamy UTYLIZATOR czyli pojemnik do zbiórki zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Odbierane są puste kartridże zarówno oryginalne, jak i alternatywne, które poddawane są utylizacji bądź zostają przekazane do ponownego użycia.

W ten sposób przedsięwzięcie Active ECO łączy w sobie ideę proekologiczną i społeczną.
Po pierwsze: rozwiązuje problem odpadów, po drugie: chroni środowisko naturalne.
I po trzecie, równie istotne, wspomaga projekt SZLACHETNA PACZKA.

Proces zbiórki jest dla naszych klientów całkowicie nieodpłatny.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Unboxing i test głośnika MT3145 Mobilny BOOMBOX BT 2.1

Świetna jakość dźwięku i moc w rewelacyjnej cenie? Zobacz:

Laptop z gniazdem RS232 (szeregowe COM)

Mamy jeszcze kilkanaście notebooków wyposażonych w gniazdo RS232 (szeregowe, COM) , do tego z systemem operacyjnym Genuine® Windows® XP Professional , Windows 7 Professional 32 bit. MGR & IMAR S.C. Koszalin, ul. Domina 3/4, Zachodniopomorskie - laptopy najtaniej, nowe z gwarancją. Jeden z modeli laptopów z COM - RS232 (szeregowy): HP ProBook 6555b P520 2GB 15,6 LED HD 320(7200) DVDSM ATI4250 W7P + XP WD720EA

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD: