Przejdź do głównej zawartości

Złoty Laur Klienta 2009 dla ActiveJet



Po raz kolejny w ostatnim czasie marka ActiveJet otrzymała prestiżowe wyróżnienie. Tym razem została zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego w kategorii "Materiały eksploatacyjne do drukarek" zyskując Złoty Laur Klienta 2009. O tytuł ubiegali się zarówno producenci materiałów oryginalnych jak i kompatybilnych. Nagroda jest szczególnie cenna, ponieważ wyboru dokonali sami Klienci. Jest to niepodważalnym potwierdzeniem Ich dobrej opinii o produktach ActiveJet. Więcej informacji na temat przyznanego tytułu znajdą Państwo na stronie www.grupamediapartner.com.

Materiały eksploatacyjne ActiveJet, to produkty gwarantujące najwyższą światową jakość. W szerokiej ofercie są tusze do drukarek atramentowych (zastępują kartridże Hp, Lexmarka, Epsona, Brothera czy Canona) , zestawy do napełniania, tonery laserowe, kasety barwiące, folie termotransferowe, papiery fotograficzne, środki czystości oraz nośniki danych CD, DVD i akcesoria.
Produkty ActiveJet cechują się unikalną technologią produkcji, wysoką niezawodnością i trwałością. Każdy tusz i toner do drukarki przechodzi bardzo rygorystyczne testy jakości na każdym etapie produkcji. Bardzo wysokie oceny w testach porównawczych oraz rewelacyjne ceny sprawiły, że mamy prawie cały asortyment dostępny "od ręki". Tonery ActiveJet zdobyły uznanie i są obecnie wykorzystywane m.in. w największych instytucjach i bankach w Polsce. Zapewniamy naszym klientom najlepszą jakość produktów Activejet i atrakcyjne ceny.
Zapraszamy do zakupów i współpracy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe numery telefonów do sklepu

Od dziś mamy dwa nowe numery na telefon stacjonarny do sklepu MGR&IMAR w Koszalinie:
94-344-0-331 94-716-20-01

Sprzedajemy najlepsze tusze i tonery - 2013

Sprzedajemy najlepsze tusze, tonery, kartridże, papiery foto - 2013
Potwierdzeniem jest przyznany Laur Klienta:
TOP MARKA 2013 
Zapraszamy do sklepu MGR & IMAR w Koszalinie. Zapewniamy niskie ceny ale jakość wysoką.

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD: