Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
Strona nie wymaga logowania, jedynie podania danych do odesłania reklamowanego produktu.
http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=pl
Ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
Tel. (48 22) 878 35 00
Fax. (48 22) 878 35 01
Zalety:
- reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
- krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),
- śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
- większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
- niski koszt transportu,
- nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
- sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
- dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Strona nie wymaga logowania, jedynie podania danych do odesłania reklamowanego produktu.
http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=pl
- Wybierz opcje wymiana dysków RMA, postępuj zgodnie z instrukcjami.
- Należy wydrukować etykiety, jedną nakleić na paczkę a drugą włożyć do środka paczki.
- Odpowiednio przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:
Ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
Tel. (48 22) 878 35 00
Fax. (48 22) 878 35 01
Komentarze