Przejdź do głównej zawartości

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
  •  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
  •  krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),
  •  śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  •   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  •   niski koszt transportu,
  •   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
  •   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
  •   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Procedura reklamacji dysków WD:


Strona nie wymaga logowania, jedynie podania danych do odesłania reklamowanego produktu.
http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=pl
  1. Wybierz opcje wymiana dysków RMA, postępuj zgodnie z instrukcjami.
  2. Należy wydrukować etykiety, jedną nakleić na paczkę a drugą włożyć do środka paczki.
  3. Odpowiednio przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:
Universal Express Group
Ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
Tel. (48 22) 878 35 00
Fax. (48 22) 878 35 01

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Unboxing i test głośnika MT3145 Mobilny BOOMBOX BT 2.1

Świetna jakość dźwięku i moc w rewelacyjnej cenie? Zobacz:

Laptop z gniazdem RS232 (szeregowe COM)

Mamy jeszcze kilkanaście notebooków wyposażonych w gniazdo RS232 (szeregowe, COM) , do tego z systemem operacyjnym Genuine® Windows® XP Professional , Windows 7 Professional 32 bit. MGR & IMAR S.C. Koszalin, ul. Domina 3/4, Zachodniopomorskie - laptopy najtaniej, nowe z gwarancją. Jeden z modeli laptopów z COM - RS232 (szeregowy): HP ProBook 6555b P520 2GB 15,6 LED HD 320(7200) DVDSM ATI4250 W7P + XP WD720EA