Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Seagate bezpośrednio u producenta.
Zalety:
http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
Zalety:
- reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
- krótki czas realizacji reklamacji (do 7 dni roboczych),
- śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
- większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
- niski koszt transportu,
- nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
- sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
- dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
- podczas pierwszego zgłoszenia wybierz „Dokonaj zwrotu dysku, jako gość”,
- sprawdź dysk programem seatools i zapisz kod błędu,
- Sprawdź stan gwarancji,
- postępuj zgodnie z instrukcjami,
- wypełnij adres wysyłki, oraz wszystkie pola wymagane (można się zarejestrować, ułatwi to zgłaszanie kolejnych reklamacji bez wypełniania za każdym razem danych teleadresowych),
- kliknij przegląd zamówienia
- wybierz miejsce gdzie produkt ma zostać wysłany: UPS SCS (Polska) Sp. z o.o.
Ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
Tel. 48 22 878 36 22;
Fax. 48 22 878 36 10 - Wyślij dysk zapakowany wg instrukcji z wydrukiem listy dysków.
Komentarze