Przejdź do głównej zawartości

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Seagate

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Seagate bezpośrednio u producenta.
Zalety:

  •  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.
  •  krótki czas realizacji reklamacji (do 7 dni roboczych),
  •  śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  •   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  •   niski koszt transportu,
  •   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,
  •   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
  •   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.
Procedura reklamacji dysków Seagate:


http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
  1. podczas pierwszego zgłoszenia wybierz „Dokonaj zwrotu dysku, jako gość”,
  2. sprawdź dysk programem seatools i zapisz kod błędu,
  3. Sprawdź stan gwarancji,
  4. postępuj zgodnie z instrukcjami,
  5. wypełnij adres wysyłki, oraz wszystkie pola wymagane (można się zarejestrować, ułatwi to zgłaszanie kolejnych reklamacji bez wypełniania za każdym razem danych teleadresowych),
  6. kliknij przegląd zamówienia
  7. wybierz miejsce gdzie produkt ma zostać wysłany: UPS SCS (Polska) Sp. z o.o.
    Ul. Szyszkowa 35/37
    02-285 Warszawa
    Tel. 48 22 878 36 22;
    Fax. 48 22 878 36 10
  8. Wyślij dysk zapakowany wg instrukcji z wydrukiem listy dysków.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Laptop z gniazdem RS232 (szeregowe COM)

Mamy jeszcze kilkanaście notebooków wyposażonych w gniazdo RS232 (szeregowe, COM) , do tego z systemem operacyjnym Genuine® Windows® XP Professional , Windows 7 Professional 32 bit. MGR & IMAR S.C. Koszalin, ul. Domina 3/4, Zachodniopomorskie - laptopy najtaniej, nowe z gwarancją. Jeden z modeli laptopów z COM - RS232 (szeregowy): HP ProBook 6555b P520 2GB 15,6 LED HD 320(7200) DVDSM ATI4250 W7P + XP WD720EA

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD:

Optymalizacja Windows 7 na dysku SSD

PRZED instalacją systemu wchodzimy w BIOS komputera i ustawiamy kontroler SATA w tryb AHCI PO instalacji systemu i sterowników wystarczy uruchomić Indeks Wydajności Systemu - po teście system jest już właściwie zoptymalizowany (Otwórz aplet Informacje wydajności i narzędzia, klikając przycisk Start , a następnie Panel sterowania . W polu wyszukiwania wpisz Informacje wydajności i narzędzia , a następnie na liście wyników kliknij pozycję Informacje wydajności i narzędzia . K liknij polecenie Klasyfikuj ten komputer . ) Sprawdzamy, czy została wyłączona defragmentacja dysku SSD: klikamy START/Komputer, prawym klawiszem myszy wybieramy Właściwości dysku SSD i w zakładce narzędzia klikamy Defragmentuj. Przy dysku SSD powinna być informacja "Nigdy nie uruchamiaj" Sprawdzamy, czy została na dysku SSD wyłączona funkcja indeksowania zawartości plików - pole wyboru ma być puste w zakładce Ogólne we właściwościach dysku SSD Ze względu na małą ilość miejsca na dysku SSD można ...