Przejdź do głównej zawartości

Godziny pracy sklepu w grudniu 2012

Godziny pracy sklepu w okresie świąteczno - noworocznym grudzień 2012:

niedziela  23.12.2012  10 – 14
poniedziałek  24.12.2012  10 – 14
wtorek  25.12.2012  nieczynne
środa  26.12.2012  nieczynne
czwartek  27.12.2012  11 – 18
piątek  28.12.2012  11 – 18
sobota  29.12.2012  10 – 14
niedziela  30.12.2012  nieczynne
poniedziałek  31.12.2012  10 – 14
wtorek  01.01.2013  nieczynne

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy chleb domowy z automatu

Przepis na ZDROWY chleb bez polepszaczy i tym podobnych trucizn: 0,5 l - woda 250g - mąka pszenna koszalińska typ "500" 250g - mąka pszenna typ 1850 GRAHAM 125g - mąka żytnia typ 720 50g - BIO -m ąka orkisz typ 1850 5dag - drożdże babuni suszone 1 łyżka - sól 1 łyżka - cukier dodatki - słonecznik łuskany, pestki dyni, siemię lniane, sezam łuskany, czarnuszka Wszystko wr zucamy do automatu i po 3h42min wyciągamy pachnący chlebek ważący około kilograma- samo zdrowie. Najlepsza mąka jest tu - tylko prawdziwa mąka z Młynów ze Stoisławia - żadnych hipermarketów, dyskontów itp. Taniej i zdrowiej. Chleb cebulowy z ziarnami: woda 400ml oliwa z oliwek 2,5 łyżki cebula 2 średnie pokrojone w kostkę i podsmażone na jasno na w/w oliwie z ząbkiem czosnku posiekanego - jeśli cebula jest wilgotna warto zmniejszyć ilość wody miód 2,5 łyżki sól 2 łyżeczki trochę musli (50g) mąka 660g - większość mąki pszennej chlebowej + żytnia + żytnia razowa +

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD:

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Samsung

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Samsung bezpośrednio u producenta. W związku z przejęciem zobowiązań gwarancyjnych na dyski Samsung przez firmę SEAGATE, procedura składanie reklamacji jest taka sama, jak w przypadku dysków Seagate. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (do 10 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków Samsung: