Przejdź do głównej zawartości

Złoty Laur Klienta 2011 - sprzedajemy najlepsze zamienniki do drukarek

Kolejny raz materiały eksploatacyjne marki ACTIVEJET wywalczyły najwyższe wyróżnienie, tym razem w kategorii zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Na produkty tej marki głosy w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług oddało ponad połowę respondentów.

 Activejet dostępny w sklepie GiMBU.EU

To nasz ogromny sukces. Najlepszy dowód na to, że produkty ActiveJet cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów. Kupujący sami ponownie sięgają po sprawdzone produkty w dobrych cenach i chętnie polecają je innym. Dlatego ranking popularności Laur Klienta odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków – komentuje Dyrektor Marki ActiveJet.
Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. W jej wyniku aż 52 proc. pytanych wskazało markę ActiveJet jako tą najlepszą, najchętniej polecaną innym.

Cieszę się, że kolejny raz troska o jakość naszych produktów przy zachowaniu ich atrakcyjnej ceny przyniosła wymierne efekty. To dla nas bardzo ważne potwierdzenie słuszności realizowanej strategii polegającej na stałym monitorowaniu jakości artykułów ActiveJet – dodaje Dyrektor.
Laur Klienta to kolejne wyróżnienie przyznane marce ActiveJet w tym roku. Wcześniej do grona tytułów dołączyła Polska Jakość oraz Top Marka. W 2011 roku marce ActiveJet przyznano również certyfikat zgodności T nadany przez TÜV Rheinland - lidera na rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce.

Zamienne materiały eksploatacyjne marki ACTIVEJET do drukarek dostępne w dużym wyborze i atrakcyjnie niskich cenach znajdziesz w sklepie MGR & IMAR w Koszalinie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy chleb domowy z automatu

Przepis na ZDROWY chleb bez polepszaczy i tym podobnych trucizn: 0,5 l - woda 250g - mąka pszenna koszalińska typ "500" 250g - mąka pszenna typ 1850 GRAHAM 125g - mąka żytnia typ 720 50g - BIO -m ąka orkisz typ 1850 5dag - drożdże babuni suszone 1 łyżka - sól 1 łyżka - cukier dodatki - słonecznik łuskany, pestki dyni, siemię lniane, sezam łuskany, czarnuszka Wszystko wr zucamy do automatu i po 3h42min wyciągamy pachnący chlebek ważący około kilograma- samo zdrowie. Najlepsza mąka jest tu - tylko prawdziwa mąka z Młynów ze Stoisławia - żadnych hipermarketów, dyskontów itp. Taniej i zdrowiej. Chleb cebulowy z ziarnami: woda 400ml oliwa z oliwek 2,5 łyżki cebula 2 średnie pokrojone w kostkę i podsmażone na jasno na w/w oliwie z ząbkiem czosnku posiekanego - jeśli cebula jest wilgotna warto zmniejszyć ilość wody miód 2,5 łyżki sól 2 łyżeczki trochę musli (50g) mąka 660g - większość mąki pszennej chlebowej + żytnia + żytnia razowa +

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków WD:

Jak najlepiej reklamować dysk twardy Samsung

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych Samsung bezpośrednio u producenta. W związku z przejęciem zobowiązań gwarancyjnych na dyski Samsung przez firmę SEAGATE, procedura składanie reklamacji jest taka sama, jak w przypadku dysków Seagate. Zalety:  reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp.   krótki czas realizacji reklamacji (do 10 dni roboczych),   śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,   niski koszt transportu,   nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,   sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,   dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa. Procedura reklamacji dysków Samsung: