Przejdź do głównej zawartości

Złoty Laur Klienta 2011 - sprzedajemy najlepsze zamienniki do drukarek

Kolejny raz materiały eksploatacyjne marki ACTIVEJET wywalczyły najwyższe wyróżnienie, tym razem w kategorii zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Na produkty tej marki głosy w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług oddało ponad połowę respondentów.

 Activejet dostępny w sklepie GiMBU.EU

To nasz ogromny sukces. Najlepszy dowód na to, że produkty ActiveJet cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów. Kupujący sami ponownie sięgają po sprawdzone produkty w dobrych cenach i chętnie polecają je innym. Dlatego ranking popularności Laur Klienta odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków – komentuje Dyrektor Marki ActiveJet.
Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. W jej wyniku aż 52 proc. pytanych wskazało markę ActiveJet jako tą najlepszą, najchętniej polecaną innym.

Cieszę się, że kolejny raz troska o jakość naszych produktów przy zachowaniu ich atrakcyjnej ceny przyniosła wymierne efekty. To dla nas bardzo ważne potwierdzenie słuszności realizowanej strategii polegającej na stałym monitorowaniu jakości artykułów ActiveJet – dodaje Dyrektor.
Laur Klienta to kolejne wyróżnienie przyznane marce ActiveJet w tym roku. Wcześniej do grona tytułów dołączyła Polska Jakość oraz Top Marka. W 2011 roku marce ActiveJet przyznano również certyfikat zgodności T nadany przez TÜV Rheinland - lidera na rynku usług certyfikacyjnych i badawczych w Polsce.

Zamienne materiały eksploatacyjne marki ACTIVEJET do drukarek dostępne w dużym wyborze i atrakcyjnie niskich cenach znajdziesz w sklepie MGR & IMAR w Koszalinie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Unboxing i test głośnika MT3145 Mobilny BOOMBOX BT 2.1

Świetna jakość dźwięku i moc w rewelacyjnej cenie? Zobacz:

Jak najlepiej reklamować dysk twardy WD

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD bezpośrednio u producenta.
Zalety:
 reklamacja produktu bez dokumentów gwarancyjnych, dowodu zakupu itp. krótki czas realizacji reklamacji (9-11 dni roboczych),śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,   większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,niski koszt transportu,  nowy lub naprawiony dysk wraca prosto do nadawcy,sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,dłuższy okres gwarancji na dysk niż standardowa gwarancja sklepowa.Procedura reklamacji dysków WD:

Optymalizacja Windows 7 na dysku SSD

PRZED instalacją systemu wchodzimy w BIOS komputera i ustawiamy kontroler SATA w tryb AHCIPO instalacji systemu i sterowników wystarczy uruchomić Indeks Wydajności Systemu - po teście system jest już właściwie zoptymalizowany (Otwórz aplet Informacje wydajności i narzędzia, klikając przycisk Start, a następnie Panel sterowania. W polu wyszukiwania wpisz Informacje wydajności i narzędzia, a następnie na liście wyników kliknij pozycję Informacje wydajności i narzędzia. Kliknij polecenie Klasyfikuj ten komputer.)Sprawdzamy, czy została wyłączona defragmentacja dysku SSD: klikamy START/Komputer, prawym klawiszem myszy wybieramy Właściwości dysku SSD i w zakładce narzędzia klikamy Defragmentuj. Przy dysku SSD powinna być informacja "Nigdy nie uruchamiaj"Sprawdzamy, czy została na dysku SSD wyłączona funkcja indeksowania zawartości plików - pole wyboru ma być puste w zakładce Ogólne we właściwościach dysku SSDZe względu na małą ilość miejsca na dysku SSD można wyłączyć funkcję prz…